Tuesday, May 11, 2010

kerjalahh

1st day keje da lewat.
sbb?
x leh na bngn.
letih siut.
maen kad at restoren azhar sampai pukul 3pg baru balik.
yg buad x lena tido pukul 9pg mak aku da kejet aku suh anta adeq aku g tuisyen.
balik anta adeq aku smbg tido.
x puas tido kul 11 mak aku kejut aku lag suh amik adeq blik dari 2syen lak.
bangn tido bgn tido otak x betul
aku anta mcj kat permenent aku ckp masuk lewat.
so lewat la aku g keje
hehe


________________________________________________________________


FAIR


buhsan giler
x der geng
tp yg lawaknyer
aku tgk kat cs nie dah mcm kindegaden plak
nyak dak2 baru nie sumpah perangai cam budak2 jer aku tgk.
baek jage kaunter mahupun fair
bukan per la en,
aku un buad la jugak
tp agk2 ar..
lantak depa la nak buad per.

akhir kate;
rindu same kapet
x dgr sore dier yg bak purnama perindu
bhahaha


No comments:

Post a Comment