Monday, October 22, 2012

new hobby to be

Finally i found what are the things that i want to do in my life i guess. Minat aku terhadap bende ni bukan lah  baru-baru je tapi sejak dari di bangku sekolah menengah lagi. That time kat malaysia ni mana ada tempat untuk buat aktiviti tu. Kalau ada pun mungkin kawasan berhampiran je yang tahu rasanya. Semua kawasan untuk buat aktiviti ni pun belum diterokai meluas. Sehingga kini banyak page mahupun group yang aku sendiri terkejut bahawa ada pengikutnya yang agak ramai dalam melakukan aktiviti sukan extreme ni. Well this cuti semester aku tak kerja so a lot of time for me to research about this sport and like i said memang terkejut lah   dengan hasil carian di En. Google kita tu. I'm very excited about this. kalau aku tahu lah macam ni aku kumpul duit banyak2 memang aku dah boleh dah merasa lakukan aktiviti ni.


lets see what kind of sport activity is




Jack-Freestone-Oakley-World-Pro-Junior-Day2-10.4.111









john-john-florence-vans-triple-crown





This is i crazy about from since i was form 1 / form 2..
Hope i will soon get try this.

No comments:

Post a Comment